Monday, September 13, 2010

I wanna leave with you tonight.

cuz baby tonight, the DJ got us falling in love again.

I guess it's true, when people say you should appreciate people and things while they're still around. Everyone's flying off one by one now :(

那一晚, 我们忘了现实的残酷,无视了时间的无情.
那一晚, 我们不用理会别人会说些什么,
不用再怕流言蜚语.

那一晚, 你是我的.

那晚, 音乐很吵.
你的温柔却跟以往一样, 倔强里带有那么一点腼腆.
你抱着我说,
「公主, 为什么我们兜兜转转, 等了两年才回到这里? 浪费了那么多时间.」

措手不及的我不知道该如何回复你,
只能笑笑在你耳边说,
「你太花心, 让我当你一晚的唯一吧.」
「我一定会想死你.」
我又何尝不是.

想起来,其实很可笑.
两年的日夕相对,我们不懂得珍惜.
等时间过了,只剩下两天,
才后悔这迟来的发现.

我们的关系, 太微妙.
很想踏出最后一步, 却知道是错的.
只能在原地徘徊, 让遗憾变美丽.

So dance, dance like it's the last,
last night of your
life.

No comments: