Sunday, May 30, 2010

So let's just pretend and make wishes out of airplanes.

もう長い間日本語でブログを書かなかったね、何となく。久しぶりな感じだなぁぁ~書くのもちょっと変な感じがする。慣れないかなぁ・・・まあ。やっぱり、日本語の方が好き

読めナイ表情、素直ナ笑顔。

実は、何を考えテルの、私。何が欲シイの?何がシタイの?本当に知らナイなぁ、質問イッパイばかり。全部頭の中に溢レテる。困るなぁ。君の顔が全然頭カラ消セナい、一生懸命消シタイのに、消セナい。好キとは言えナイけど、モチロン恋とも言えナイし。じゃ、私達いっタイ何だろウ?

死にソウな苦シミ、首が絞メられタ様に、呼吸デキない。この罪悪感を持ツままに毎日を過ゴシテいた最低ナ私。これカラどう進メルの?

コノ複雑スギタ関係・・・もう考えたクナイ。
そのままでイイ。

罰が当タル前までに、そのままでイイから。

*

Do you know what's worth fighting for, when it's not worth dying for?
Does it take your breath away and you feel yourself suffocating?

When you're at the end of the road and you lost all sense of control,
And your thoughts have taken their toll,
When your mind breaks the spirit of your soul.

Your faith walks on broken glass,
And the hangover doesn't pass.


Nothing's ever built to last, you're in ruins.

No comments: