Monday, March 29, 2010

If we ever meet again.

With my huge box of Kinder Bueno on a night like this, in front of the laptop on MSN. Can't help but to get reminded of those days.

Oh, what a random night when random thoughts penetrate through my vulnerable mind like this. Too random actually.

I believe that it's just the effect of the chocolates. It's been too long since I've had any.

*

Now that my thoughts have wandered, I can't resist the temptation of penning these fluctuating emotions down.

我无法只是普通朋友
感情已那么深
叫我怎么能收手.

渐渐模糊的过去,
却如此的清晰.
那么美丽的遗憾,
却让我禁不起想哭泣.

那时你告诉我说,
还会想.
让我措手不及,
感觉像挽回了那么一点什么.

你说, 「有些事情, 时间是改变不了」
对彼此的感觉,不会给时间剥夺掉
我知道, 我当然知道
可是我也很害怕
只要你一声,
我会选择放弃现在好不容易拥有的一切.

只是我的執著依然執著
只怪当时的我无法握紧仅有的一丝拥有
还是
怪你当时选择放手,
坚信那只是你一时的多情?

如果当初在交会时能忍住了激动的灵魂
也许今夜我不会在思念里沉沦.

可是到最后,
你还是会回到她身边.
说到底, 我只是你的求救专线.

那, 另一个她呢?
说真的, 我真的很在乎.
可是, 我又有什么资格去介意.

亲爱的你, 蓝色的你,
你知道我在想你吗?
天天见面, 距离却那么遥远.

你知道我会有多难过,
所以即使到最后还微笑着要我加油.
我知道你还是放不下我
所以才会在离开时闭着眼没有回头.

当对的人等不到对的时间
唯一能做的,
除了放手,毕竟还是放手.

只是很抱歉,

释怀, 我做不到.

1 comment:

Peiling said...

Wah this post damn long!!! I knw u're inspired by my post. ngek ngek.
Don emo la k?! i will post less emo entry.