Wednesday, July 21, 2010

Hey, it's me again. I'm so in love with you again.

眠る貴方は哀しそうで
悪い夢でも見てるようだ
ぼくはここだよ
隣にいるよ
どこへももう行かない

You look so sad even when you're asleep,
Did you just had bad dream?
I'm here,
Right here beside you,
I'm not going anywhere.

貴方という空の中
僕だけを閉じこめて
もうどこへも行かないよ
もうどこにも行かないで

Just keep me inside,
The sky that I think you are.
I'm not going anywhere anymore,
So please do not leave anymore.

人はみな空の中
自由という籠の中
貴方だけ居ればいい
この空にもう翼は
いらない.

Everyone under this sky,
Imprisoned within this cage called freedom.
As long as you are here,
This sky no longer needs its wings.



I guess, these lyrics would mean nothing to those who do not understand its meaning, cuz it took me a while to understand it too. After I finally remembered that "sky" is called Ciel in French :)

Now read those lyrics again and please tell me that you get it too? :)

#kuroshitsuji

No comments: