Sunday, November 15, 2009

This is a battle we've won.

从来不相信我的世界可以有多完美
痛苦寂寞还有一些疲惫
不允许他人随意进入我的零度空间
宁愿孤独, 懒得再去想谁.

两个人一起是否只是得到一种安慰?
挣脱过去, 然后忘记一切
没想过有天我的结局忽然全部改变
谁会抓住我的无力双臂?

来不及的防备, 没听过的誓言
要我怎么学会多了爱的明天?
放下所有防备, 一切都无所谓
逃出黑暗世界开始新的明天

不会再哭.

- 零 by 柯有伦

I can't get used to this.

2 comments:

Peiling said...

lolz..an emo song that i heard long before.i like this!!

princessKamen said...

apparently i could still emofy myself at this stage haha. miki and my mom said im weird :((