Saturday, November 28, 2009

If you just realised what I just realised.

I have always wondered to myself, there's got to be something wrong.
Now I know.
Seems like it was a name she gave.
I knew it. It's impossible that you're without a flaw.
Your initials told me so, Mr. J.

跟你抱着未等于爱上
不再抱着未等于不想
抱紧了你我又无心装载.
为什么我们总是如此的貌合神离?

或许因为我的心还留着一直忘不了的
而你的心也在不知不觉中
为了她而痛.

她可怜, 她伤心... 我也只能说, Honestly, I don't give a flying fuck.
才发现原来我的心, 还记得什么是心痛.
也只能对着你苦笑着说我没事.
其实心里, 却在意得快要疯了.

突然觉得你面前的我,
是如此的 - 贱格的贱.

1 comment:

Peiling said...

What happened ehhh???!!!!That 'she' still there ahhh?tell me next week lec.