Sunday, August 22, 2010

I told you I loved you, now that's all down the drain.



I wished you could've thought differently of me, really.

:(
What's the point of two when
it can never be better than one for you?


Mon chéri, can we not be like this?
s'il te plait.

如果说两个人在一起是要彼此伤害
我宁可放手
因为我不愿伤害你
更不想让你一次接一次的把盐洒在
你造成的伤口上.

一手独拍,虽疾无声
孤掌难鸣, 一只手拍不响.
我需要你需要我.

如果说当有问题时
把门关上是最好的方法
我宁可先离开
因为我不愿再听到你所谓的冷言冷语.

亲爱的,
我们, 不要这样了, 可以吗?

No comments: