Wednesday, December 23, 2009

I didn't mean to break your heart.

转身离开, 分手说不出来
海鸟跟鱼相爱只是一意外
我们的爱差异一直存在, 回不来.

只是一切结束太快, 你说你无法释怀
面向海风, 咸咸的爱
尝不出还有未来
热情不再, 我的笑容勉强不来,
爱深埋珊瑚海.

肯假装总会骗到你, 无奈我自觉卑鄙
曾怀疑和你很努力的扮谈清便有转机
然而时候到,该礼貌的放手再拒绝你.

是我真的不够喜欢你, 纯被爱未免太悲
他应该使我有心跳, 陪着你没有惊喜
我对你不够狠, 对不起.

我试过在暗中配合你, 我试过学放松接受你
小火花擦出了烧不起
我爱你不够深, 对不起.

Commitment issues, giving way out, I'm sorry, spider web.
All those things,
they're all plain repetitive to me - I've seen them 364 days ago.
And now, they're repeating all over again - completely the same.
Just that this time - it's me.

やっと分かる、その最悪な気持ち。やっと。

The curse stayed, after all.

No comments: