Thursday, December 18, 2008

Insomnia

I can't sleep. It's so late, I wanna sleep. I need sleep.

My eyebags. My dark circles. My zombie look. I even scare myself every morning when I wake up.

But I just can't sleep.

Screw this. I don't want little miss despicable to see this, but I don't wanna type it in Jap. It's too easy.

有时我真的不懂, 我算什么?

天平总是不能平衡, 往往让蝎子迷失方向, 失去了理智. 天平的突如其来, 让蝎子不知所措.

心...虽然说是不见了. 可是, 真的一点也给不了蝎子吗?


或许不该执着. 或许只能等. 等天平把心找回来.

天平跟蝎子之间总是有说不出的距离

到最后,还是只能自我安慰 - 别想太多.

想太多, 受伤害的还是自己.

蝎子, 你真的比不起.

现在的我只懂得

一定要懂得体谅他.一定要学会了解他.一定要试着接受她.

心配しないで、時間をあげるから。約束してた。

或许你不懂... 每次说话时,你总是不知不觉中提起她
或许你不懂... 每当你提起她, 表情总是会变得不一样
或许你不懂... 看见你这样的我, 虽然笑着, 心里却是多么的痛.

我的心, 我的感受, 那么不重要吗?

只要你一点点的安慰, 就能够让我开心了.可是, 为什么你就是那么不愿意?

或许你会觉得我这样会很幼稚, 可是只想要你懂

幼稚只是因为喜欢.

好きだからガキっぽくなちゃった。

I'm sorry to those who can't read Chinese. This is really emo that it's bad for health. :) Chinese is the hardest language I can come up with, sorry. It's just not meant to be read by everyone.

- I know you can't read everything, that was my point. The last line would be enough :) I'm sorry.

No comments: